neděle 13. května 2007

Majales brno

pro ty co se divili ze jsem byla minuly tyden utery streda nepritomna a i pro ty kterym to bylo jedno: Krátkodobe jsem se ubytovala v brne na majalesu, ktery i pres neprizen pocasi (chvilema chcalo jako z prostatika) musim vychvalit do nebes - zejmena pak šoumeny z německa OOMPH! to jsem opravdu luxusne zaskakala a odnesla si mirnou nahluchlost. Protoze jsem vsak tvor přízemní, obešla jsem dobrou polovinu stánků s jídlem a okoštovala jsem co se dalo - na prvním místě se u mně tradičně umístila klobáska hojně zapíjená nepříliš chutným kvašeným zrnem, který tam považovali za pivo.
Až najdu foťák hodím sem fotku velmi originálně řešených pánkých ToiToi záchodků pro 4 osoby, které mě na této akci pobavili asi skoro jako Tatabojs.

Jo mimochodem Honzo 12. 6. vychází noé album Queens of the stone age - Era Vulgaris!

Yuppeee!

1 komentář:

Gonzo řekl(a)...

Zavidim ti klobasky, hnusny pivo, vyborny kapely, grupen ToiToiky... Proste vsechno! Tvuj post beru vuci svoji osobe jako provokaci :D Navic nejsi prvni, kdo chvalil OOMPH! a s tema Tata Bojs, jejichz novou desku posloucham uz tak 2 tydny v kuse, jsi me vytocila jeste vic :D Jinak: o albu QOTSA vim (sleduju release kalendar na metacritic) a na torrentech jsou uz i nejaky ochutnavky, takze tak tyden (dva) a bude venku i nejaka advanced verze. Zatim a vitej na blogu! ;)