čtvrtek 3. května 2007

Ztraceny

Minulou středu krátce před polednem, než jsme vyrazili na Ptačák se před TeleShoppingem (přednáška o Advanced Rapid Library) maličko opít, jsem si od Xekolky půjčil sluneční brýle. Černý Relaxky, sice trošku menší, ale vzhledem k tomu, že sluníčko se do nás celkem opíralo a mě navíc bolela od rána hlava, vzal jsem jima za vděk. Následná akcička na Ptačáku se povedla, to jo, jenže Xekola se od naší rodinky odpoutala o maličko dřív, zapomněla, že její brýle mám pořád na očích a zmizela. Na to, že mi zůstaly jsem přišel až tak po 5 minutach (vodka udělá svoje,že:), mávl jsem nad tím rukou a rozhodl se, že jí je vrátím při nejbližší příležitosti. Ta však nepřišla.

Zkrátka a dobře jsme se ten týden už v Opavě nepotkali. Jel jsem tedy s brýlema domů. Sluchátka na uších-pohodka, ale vlak narvanej jak prase, celou cestu ze Sviňova až do Přerova v uličce, horko jak v nevětraným bordelu kolumbijské prostitutky... Už jsem se těšil až budu doma a brýle se těšily, že poznají o víkendu krásu Hanáckých Athén, jenže co se nestane... Honza si v Hulíně vystoupí, zašmátrá rukou v místech pod krkem, kde mu na lemu trička visí ony černé Relaxky a ejhle-nevisí. Pološílený je začne hledat po kapsách, v batohu a tašce na notebook, aby po chvilce (teď už úplně šílený) zjistil, že je prostě nemá. No a aby toho nebylo málo, díky tomu extatickému hledání Honza zmeškal tak o 30 vteřin vlak do Kroměříže a musel si půl hoďky počkat na další. Krásně si tak mohl užít svoje pohnuté myšlenky na to, kde doprdele mohl ty brýle asi tak ztratit a taky na to, jak si pěkně ''vydělal''.

Povím vám, prostě posranej den :( Bonus o tom, že vlak měl pak ještě 5 minut zpoždění, mě kvůli tomu ujela městská domů a musel jsem šlapat asi 25 minut pěšky na Slowan (část KM,kde bydlím), ani netřeba zdůrazňovat. :D

P.S. Nikol, promiň!

Žádné komentáře: