neděle 3. června 2007

Faunův labyrint


O víkendu jsme se s Barčou dívali na Faunův labyrint (Pan's Labyrinth) a mě osobně tenhle film dostal. Už dlouho (spíš nikdy) jsem neviděl film, který by tak fantastickým způsobem věrohodně spojoval příběh na pomezí pohádky, hororu a válečného dramatu. Navíc s výborným hudebním doprovodem, strhující atmosférou, silnými hereckými výkony, brilantní kamerou i maskami... Pastva pro oči i uši - vřele doporučuju!

5 komentářů:

Xikolka řekl(a)...

Naprosto souhlasím s Honzou, tento film fakt stojí za to (ačkoli díky "pánovi s očima v dlaních" jsem 3 dny nespala).
No a nemohu jinak, než zde ještě vychválit Parfém (nyní nově na DVD), viděla jsem ho už 5x a nemůžu se vynadívat na tu hru barev a naposlouchat se soundtacku (10 * z 5ti!!!!). A Dustin Hofman opět nezklamal :)

alenka ruzovy kefir řekl(a)...

no, a muzte mi prosim ten film s tim panem pujcit co ma ty oci v dlanich?.... Dekuji predem

alenka ruzovy kefir řekl(a)...

a ten parfem, taky... kdyz budu na pracaku at se mam na co divat, abyste totiz vedeli furt este nejsem ve tretaku :(((((

Xikolka řekl(a)...

Zlato, já ti Parfém poskytnu jen co si ho půjdu vypůjčit a provedu tu malou nelegální činnost jménem vypalování.
A toho pána s těma očima v dlaních bohužel nemám :(
(nebo možná díkybohu, pač je to fakt na posrání...)

Anonymní řekl(a)...

Labyrint ti rad vy*alim na dvd a pridam jeste nejaky filmy,abys toho nemela malo ;)