úterý 25. září 2007

Summer days, autumn moods

Skončily prázdniny, začala škola. Skončilo léto, začal podzim. Začal i novej akademickej rok, ve kterým Vás (jak čtenáře blogu, tak pochopitelně všechny spolužáky) vítám a přeju hodně úspěchů, ať už v běžném životním kolotoči, nebo na školním bojišti! Přes prázky se nám to tady trochu zaseklo, ale to jistě svědčí o tom, že jsme všichni měli co na práci. Jestli mám mluvit za sebe, tak já na nějaký psaní postů, nebo čehokoli jinýho, neměl hlavně v druhé půlce prázdnin ani pomyšlení. A abych za sebe ty prázdniny i nějak shrnul, tak byly (nadprůměrně) fajn. Viděl jsem hodně filmů a seriálů, naposlouchal spoustu hudby, prožil nespočetně nezapomenutelných chvilek s Barčou a s kámošema, několikrát si krásně pospal :), absolvoval praxi v kroměřížské knihovně i procestoval kousek Moravy.


Co mě mimojiný příjemně potěšilo, bylo zákaznický jízdný pro všechny do 26 let ve vlacích ČD. A co mě vyloženě nasralo, nasírá a nasírat bude, je fakt, že hymnou letošního léta (ta písnička se valila fakt z každýho rohu) se stal song od čokoládové 19ky sténající hlasem umírající feny, okořeněnej spoluprací (spolumluvou) ještě čokoládovějšího pozérskýho rapera. Něco tak stupidního, navíc v refrénu končícího slovy (pardon, přiškrcenými steny): deštník-ník-ník-ník/eh eh eh/eh ah, jako písnička Umbrella od Rihanny a Jay-Z, totiž nelezlo z éteru už několik let. Zaplaťpánbůh za minulý léto a Lily Allen! Taky mě lehce rozhodil ''geniální'' novej systém studijní agendy na Slezské univerzitě - STAG a rozmary počasí. Ale to už jenom tak na okraj.

No a nakonec tu pro vás mám překvápko... Protože mám rád podzim, rozhodl jsem se k němu pro sebe a hlavně pro Vás vytvořit takovej malinkej soundtrack. Vybral jsem 14 různorodých písniček, které mají melancholicky pestrobarevnou atmosféru padajícího listí a svou náladou evokují tohle roční období. Užijte si je!

Žádné komentáře: