sobota 29. prosince 2007

Nazdárek lidičky!!!!! Tak co jak se máte o svátcích? Doufám, že líp než já, bo jsem se dneska vrátila z nemocnice, kde jsem v úterý v poledních hodinách porodila své slepé střevo :-) Porod i rekonvalescence má standartní průběh, takže už jsem v pohodě. Musím konstatovat, že v nemocničních službách se toho moc nezměnilo, jídlo nic moc (a to jsem na něj po nedobrovolné hladovce tak těšila!). Nikdy bych nevěřila, že se těstoviny dají tak nechutně uvařit. Aji já je uvařím líp a to jsem nevařič :-) Tož se mějte všichni báječně a přeju vám hodně štěstí a hlavně toho zdraví do dalšího roku 2008

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.

Mejzlík/Mejzlíková řekl(a)...

Teda dědo ty se nemas =(